23. mars 2014

Bryllup

Tiden flyr avråde. Nå er det under 3 mnd til bryllupet, og jeg tenker stadig på ting som må ordnes. Skal ikke være lett å få på plass slik at over 100 mennesker får en kanonfin dag. Jeg tenker jo på alle. Viktig for meg at alle har det bra. At jeg selv får en super dag vet jeg, for jeg får lov til å gifte meg med jenta jeg elsker aller mest!

Sålangt begynner ting å falle på plass. Jeg vet hvor mange gjester som kommer, så nå er det bare å forsette å jobbe. På fredag kom prøveattesten vår tilbake fra skatteetaten, så da er det formelle i morgen. Nå gjenstår det bare å se hvilken prest som skal vie oss.. Det har jeg ennå ikke fått noe svar på, så det kan jo bli spennende. Men ordner seg nok tilslutt. Jeg har bare igjen å få tilpassa dressen og fikse meg ei skjorte, så er jeg klar. Eirin har endel tilbehør igjen å fikse, men kommer nok på plass til 14.juni. I april skal ho til prøvesminketime. Du verden hva disse jentene skal fikse, men de er jo tross alt festens midtpunkt!

Ingen kommentarer: