8. mars 2014

Solvorn!

Det er stille. Roen er senket i kårhuset i Solvorn. Eirin og Ole Morten ligger å sover godt under sine dyner, mens jeg har funnet roen i sofaen med musikken fra gårsdagens "Hver gang vi møtes" på høgtalerene. Jammen er det godt å ha en stille søndagsmorgen!

Vi er altså i Solvorn hos Ole. Her er det godt å komme for å slappe av, nyte livet på gården, være i godt sosialt lag og slippe unna en travel hverdag! I går kom odelsjenta Ingrid innom for å spille spill. Overraskendenok var det Ole som vant, han som i utg. er vant til å tape slik jeg forstod dem. Vi var også en tur i Lusterbadet i går. Veldig kjekt! Eneste jeg ikke fikk sansen for var dampbadstuen. Hadde store problemer med å puste skikkelig, men men. Kuldekulpen med 10 grader var heller ikke min favoritt. Da må jeg heller trekke frem grotten og varmekulpen med 40 grader som en favoritt. Det kan jeg heller bli vant til.

I dag vet jeg ikke hva som står på programmet. Vi skal nok se tremila for jentene og Eirin skal vel kanslje ut å ri seg en tur på dølahestene til Ingrid. Blir nok en rolig og avslappende søndag!

Ønsker alle en fin og rolig søndag. Snart er vi halvveis i mars og våren kommer for fullt.

Ingen kommentarer: