5. april 2014

Tur til Lygra, 30.april

Når du skal ha bilder på bloggen, så viser erfaringen at dette ofte tar lenge tid, enn om du bare skriver noen ord. Foreks, så får jeg ikke lasta bilder fra ipaden opp på bloggen. Sikkert en funksjon for dette også, men den har jeg ikke funnet ut av enda. I min verden er det ikke hver dag jeg slår på pc`n, men greit å gjøre det også i ny og ne. Så ser jeg hvertfall at den lever. Men men..

Forrige søndag dro vi en tur til Lygra etter lang diskusjon om hvor ukens søndagstur skulle gå til. Noen av oss ville på fjellet, andre ikke. Men jeg og svigermor fikk nå lurt de to andre med oss utover. Power fra vår side!

Ute på Lygra kan du gå en runde (pappas favorittord). Vi gikk nå rundt er ute i sola. Jeg måtte selvsagt lokke på ormen, men den sniken ville ikke kjenne sin besøkelsestid. Dårlig gjort siden jeg aldri har sett en orm!



Ingen kommentarer: