25. mai 2014

Brudens dag!

Så var denne milepælen over og bryllupet nærer seg mer og mer, dag for dag.
Det er nå 19 dager til bryllupet. Nervene har ikke ankommet enda, men tro meg.. De kommer. Kanskje ikke før samme deg, men de er velig tilstede den 14.juni.. Så godt kjenner jeg meg selv!
 
I går var det Eirins tur til å drikkes ut. Kl. 8.45 ankom en gjeng 10 jenter for å lage til frokost. Mens forlover Therese og Sandra gikk for å kle på Eirin stod resten på kjøkkenet og laget frokost. Underveis, mens praten gikk og jentene koste seg kom Line og Ruben. De måtte levere fra seg minstemann før de kom. Til Eirins store glede kom også Helge på sykkelen. Han skulle frakte bruden herfra og videre til byen. Jentene dro og jeg hadde dagen fri sammen med svigers. Flinke meg vaska bilen og trente, men den veiledningseksamen fikk heller vente. (Kun 15 stp).
 
Fruen kom hjem rundt 02.15-02.30! I skrivende stund ligger ho å sover på sin pute.. (Tro meg, jeg har prøvd å få liv i ho...)
 
God søndag!
 
Årets antrekk

Sjåføren Helge!

Fruen er klar

Gjengen

Eksosrypa og mr. Mæstad på tur


Ingen kommentarer: